Google Haritalar Pin Kodu

Selamlar, bugün ki konumuz google haritalar pin kodu ile ilgili olacaktır. Google haritalar pin kodu nedir? Nerden satın alınır? Ücreti ne kadar? Google benim işletmem pin kodu gelmiyor? Google benim işletmem harita ekleme ücretlimi? bu gibi soru ve sorunlara yanıt vereceğiz.

Google Haritalar Pin Kodu


Google haritalar pin kodu nedir?

Google haritalar bir işletmenizi yada firmanızı eklemenizi sağlayan bir google ürünüdür. Aynı zamanda google benim işletmemede sahip oluyorsunuz. Bu google haritalar pin kodu ile istediğiniz konuma istediğiniz işletmeyi anında ekleyebilirsiniz. Bazen askıya alınma durumu oluyor fakat bu pin kodu ile alakası olmayan bir şeydir, tamamen sizin eklediğiniz mail adresi gibi şeylerden kaynaklanır.

Google benim işletmem pin kodu gelmiyor?

Google benim işletmem pin kodu gelmiyor ise yapmanız gereken tek şey google benim işletmem pin kodu satın almanız. Bu pin kodunu satın aldıktan sonra işletmenizin bilgilerini girerek haritalarda sizde yerinizi alabilirsiniz. Nereden pin kodu satın alabilirim diye düşünüyorsanız yazımızın sonuna doğru o konu hakkında da bilgi vereceğim.

Google benim işletmem harita ekleme ücretli mi?

Google benim işletmeme yani google haritalara harita eklemek aslında ücretsiz fakat eklemeniz için pin koduna ihtiyacınız oluyor ve bu pin kodları sizlere kargo yolu ile ortalama 15 günde ulaşıyor ama bazı durumlarda bu pin kodları bazı sebeplerden dolayı ulaşamayabiliyor bu yüzden pin kodu satın alarak anında kayıt işlemini yapmanız gerekiyor.

Google haritalar pin kodu nereden satın alınır ve ücreti?

Google haritalar pin kodunu biz kendimiz hali hazırda satıyoruz bu yüzden size satın alabileceğiniz yerin linkini atacağım. Fiyatı sadece 49 tl'dir fakat çoklu alımda sizlere indirim sağlıyoruz bu fırsatı sakın kaçırmayın. Satın alma linki => https://takipcialhizli.com/google-haritalar-pin-kodu-satin-al/

Yorumlar